21.8.2011

זוכי הוגו 2011

הלילה הוכרזו זוכי ההוגו לשנה זו. את הרשימה המלאה תוכלו למצוא כאן. כמה מילים על הזוכים, בעיקר בהקשר לסקירות שלי מהחודשים האחרונים.

ספר
Blackout/All Clear של קוני וויליס. אני מקווה לטוב, כי אני מאוד אוהב את וויליס בדרך כלל אבל היא מועדת לעתים לנפילות ולארכנות. שמעתי עליו דברים טובים, ועל פי ההצהרות הוא אמור לצאת לאור בעברית בהוצאת גרף במשך השנה. מחזיק אצבעות.
נובלה
"מחזור החיים של עצמי תכנות" של צ'יאנג. כפי שכתבתי, יבול הנובלות לא היה מרשים השנה. הנובלה של צ'יאנג הייתה המועדפת עלי, אם כי אני חושד שגם צ'יאנג הוא קצת "זוכה אוטומטי".
נובלטה
"קיסר מאדים" של אלן סטיל. נובלטה לא רעה, אבל הנובלטות של קלי ובעיקר של דה בודארד היו יותר טובות.
סיפור קצר
For Want of a Nail של מרי רובינט קאוול. הייתי מעדיף אם וואטס היה זוכה, אבל כפי שצפיתי זה לא קרה. סיפור חמוד ומבין המבחר זוכה סביר.
יצירה קשורה לזאנר
"בנות מתות על אדוני זמן" גבר על הביוגרפיה של היינליין, וזה היה מפתיע.
סרט
Inception. לא הפתיע איש. אני אישית לא מת על הסרט, אבל אני יכול להבין את ההתפעלות. מבין שאר המועמדים ראיתי רק את "צעצוע של סיפור 3" שהיה סרט מצוין, אבל לא באמת היה לו סיכוי.
"הצגה דרמטית, פורמט קצר" (קרי - בד"כ תכנית טלוויזיה)
דוקטור הו ניצח את עצמו פעמיים וגם מעריצה שרוצה שריי ברבורי יזיין אותה. את "הדבר האבוד" לא ראיתי. מצד שני "פנדוריקה/המפץ הגדול" היו צמד פרקים משובח למדי.
עורך, פורמט קצר
שילה וויליאמס העורכת של אסימוב'ס. לא מפתיע וראוי בהחלט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה