19.9.2013

אייקון בפתח

כבכל שנה אייקון, כנס המדע הבדיוני והפנסטיה השנתי של האגודה, נערך במהלך סוכות. השנה הוא ייערך בימים ראשון עד שלישי הקרובים, 24-22 בחודש.
להמלצות אתם יכולים להיעזר בפוסט של קרן (אני עצלן מדי, פשוט עברו על התוכנייה), אני אפרט כאן רק את האירועים שבהם אני משתתף
אני אשתתף בארבעה אירועים

- יום א', 18:00 פאנל "פושט צורה, לובש צורה" שיעסוק בדמות המשתנה של המדע הבדיוני ודמותם המשתנה של גיבורי המדע הבדיוני.
מנחה: קרן לנדסמן. משתתפים: גלי גולן, דידי חנוך ואנוכי.
- יום ב', 18:00 אירוע השקה לספר "האלפבית של השטן" מאת אורח הכבוד של הכנס, דריל גרגורי, שבו התבקשתי לומר כמה מילים. אם אתם מכירים את הבלוג, אתם יודעים שהוא הסופר האהוב עלי בשנים האחרונות ואני מקווה לא לגמגם יותר מדי בנוכחותו.
- יום ג', 16:00 אירוע השקה למהדורה החמישית של "היֹה יהיה", אסופת הסיפורת בהוצאת האגודה שאותה אני עורך. טעימות מהסיפורים של השנה תוכלו למצוא באתר האסופה.
- יום ג', 17:00 הרצאה שלי על זהות וזרות ב"רשימות מן המאדים" ריי ברדברי שהלך לעולמו בשנה שעברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה